Kiireinen joulukuu

Tämä kuukausi on ollut yksi kiireisimmistä kuukausista mun koko au pair uran aikana. Olen ollut milloin kaupungissa, milloin ystävien kanssa, milloin ottanut vieraita Suomesta vastaan ja niin edelleen. Työt tältä vuodelta ovat loppuneet ja nyt voin vain rentoutua! Tässä mun joulukuu (tähän mennessä) pähkinänkuoressa.

Mun joulukuu 2017 on ollut todella kiireinen, koska olen...

...kuunnellut hassua tarinaan siitä kun joku söi keltaista lunta koulussa.
...ostanut joululahjoja ystäville, perheenjäsenille sekä itselleni.
...sairastanut flunssaa jälleen yli 2 viikkoa.
...kuunnellut joululauluja ja itkenyt Lumiukkoa katsoessa.
...metsästänyt piparkakkutaloa kaikista mahdollisista ruokakauppaketjuista (ja vain yhdestä löytyi!).
...kuunnellut tarinaa siitä kun toinen pojista avasi Match Attack -korttipakkauksen (jalkapallokeräilykortteja) ja sai todella harvinaisen kortin.
...joutunut päättämään, kenen kanssa tulen viettämään mun joulun 2017.
...hyppinyt ilosta ensilumen sataessa.
...nauranut Englannin liikenteelle, sillä mikään ei enää toimi ja monet paikat suljetaan lumen sataessa.
...maistanut mince pie -leivosta ja pohtinut pidänkö siitä vai en, haha.
...kamppaillut mun atooppisen ihon hoitamisen kanssa.
...pessyt kymmeniä kuraisia vaatteita ja koulu-uniformeja.
...lähettänyt ja saanut paljon joulukortteja.
...ollut innoissani joulukalenterin avaamisesta kuin pikkulapsi.
...viettänyt 3 mahtavaa päivää oman isän kanssa Lontoossa.
...ollut lapsenvahtina ainakin kolmelle eri perheelle.
...päässyt näkemään Les Misérables -oopperan livenä Lontoossa!



Lisää löydät Instagramista (ainoorvokkii) !!

Kommentit

Suositut tekstit