Kylmä ilma & flunssa

Ilmat vain kylmentyvät ja olen saanut jälleen kerran flunssan... Huvikseni huomasin, että olen aina samaan aikaan kipeänä kuin mun host-perheen pienin 5-vuotias poika, haha. Tällä kertaa on kyllä host-isäkin hieman nuhainen jne. Kävin toissapäivänä ostamassa suuren määrän lääkkeitä, pehmeitä nenäliinoja ja kurkkukipua auttavia pastilleja sekä juomia. Nyt on onneksi jo hieman parempi olo!

Jos tätä mun flunssaa ei oteta huomioon, tänne kuuluu todella hyvää! Pari viikkoa sitten oli muutama hieman hankala päivä poikien kanssa, mutta viime viikko meni onneksi paremmin! Sellaista se au pairina oleminen välillä on. Huonot päivät harmittaa, mutta aina on seuraava päivä ja silloin voi tehdä asioita paremmin. Virheistä oppii aina jotain uutta!

Viime viikon alussa olin Ashleyn kanssa vierailemassa tuossa meidän lähilinnassa (Leeds Castle), jossa olen käynyt nyt jo useamman kerran, haha. Ei ehditty olemaan siellä kovinkaan kauan, sillä molempien työt kutsuivat. Tämän viikon lauantaina suunnistan tuonne linnaan uudelleen mun ystävien kanssa, sillä linnaan kuuluvan puiston alueella pidetään joulumarkkina! Olen niin innoissani! Sunnuntaina saatan hypätä junaan ja matkustaa Lontooseen. Uusi suunnitelmia löytyy jokaisen kulman takaa, haha.



Mitä muuta olen tehnyt viimeisen muutaman viikon aikana? Olen muun muassa ollut muutamassa perhejuhlassa, käynyt ulkona syömässä ystävien kanssa, ostellut ja tilannut asioita talveksi, leikkinyt yhdeksän villin koiranpennun kanssa, leikannut itse mun omat hiukset, ottanut kuvia auringonlaskuista, ostanut uudet toimivammat nappikuulokkeet lenkkeilyyn, kuunnellut joululauluja, suunnitellut joululahjojen ostamista rakkaille ihmisille, hurahtanut Sims4:n pelaamiseen (haha), ollut astetta hienommissa juhlissa, tanssinut tanssilattialla melkein väsymykseen saakka sekä tutustunut lähinaapurustossa uusiin ihmisiin.



Sain tosiaan yllätyksekseni tietää, että tässä kylässä on myös kolme muuta au pairia! Kaikki heistä ovat 18-19-vuotiaita tyttöjä ja muutaman kanssa olen kahvitellut ja käynyt lounaalla! On mukavaa saadaa ystäviä tästä läheltä. Nyt ei aina tarvitse mennä kaupunkiin, jos haluaa olla tekemisissä toisten au pairien kanssa!!



Seuraavan viikon perjantaina alkaa jo joulukuu. Aika menee aivan älyttömän nopeasti! Noin viikko sitten tuli täyteen neljä kuukautta siitä kun muutin tänne. Vielä viisi kuukautta jäljellä... Musta tuntuu, että juurihan mä pääsin lukiosta, mutta siitäkin on jo tosiasiassa melkein puoli vuotta, haha. Vaikka en ole aivan 100% varma, minne mä noiden tulevien 5 kuukauden päästä tulen mun elämässä päätymään, on mulla jo jokseenkin toimiva suunnitelma! Aiheesta enemmän, kun asiaankuuluvat "hankaluudet" ovat järjestyneet.

Lisää löydät Instagramista (ainoorvokkii) !!


Kommentit

Suositut tekstit